Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 10 Dets 2011 12:45 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 695
Väga mõnus ja huvitav lugemine! Teeb kohe tuju heaks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 10 Dets 2011 16:00 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 14 Mär 2004 19:36
Postitusi: 755
Asukoht: Muhu
PriitV kirjutas:
Öelge nüüd, KUIDAS me küll sattusime samasse uniooni kaile sittuvate laiskuritega, petvate kreeklastega, ülbete aga lollide ja argade prantslastega jms üdini laiskleva (ja loomulikult kas puhkava või streikiva) aga roppu raha mittemillegi eest teeniva lõuna-euroopaga???

OT: Samune küsimus on mind huvitanud peale "hääletustulemuste" avaldamist.
Ükskõik kui paljudelt see aeg ka küsitud sai, keegi ei olnud EU poolt!??
Peaks miski küsitluse korraldama ...?
Ise pole vastu EMÜ, aga see poliitiline EU ja veel hullem rahaliit on küll mõttetused kuubis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 10 Dets 2011 19:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5904
Asukoht: Saaremaa
OT. Uniooni teemal

Mina olin poolt ja olen ka edasi. Mul sai lihtsalt kopp ette kõige pidevast deklareerimisest ja deklarantfirmadele minevast rahast hakkas kahju. Ka eur kui valuuta poolt olin. See oli ikka jube raha mis läks korstnasse pideva eur-eek ja eek-eur konventeerimise peale. Milleks? Kusjuures eek rippus euri küljes jäigalt kinni niikuinii. Et kui põhja, siis koos niikuinii.

Aga ärme siia teemasse nüüd poliitikat rohkem too, mõnus reisikiri, milleks seda rikkuda ;)

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 10 Dets 2011 19:18 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Ma pean jätkama OT-ga:

Aitähh Mark, et meil on foorumis ka mõistuse hääl! :)

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 11 Dets 2011 17:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Hola, ikka Cartagena, ikka Nam-Nam nime kandev pitsakoht kauabandus-peatänaval, kus on ~54Mbps vaba kiire interneedus saadaval. Ahjah, "americano" ehk meie mõistes normaalne tassitäis musta kohvi maksab 1.10 tugrikut.

Eile tegin siis "spordipäeva", võtsin Hannese punase ketivenitaja, dressid selga ja ümbruskonda uurima. Selge, et "klassikalised" turmismimagnetid ming väga ei tõmba, ikka need, kuhu muidu ei pruugi sattuda. Ja loodus!
Ühesõnaga tipnes minu päev ronimisega 242 meetri kõrgusel mäe tipul asuvasse mahajäetud Castillo de la Atalaya kindlusesse. Muuhulgas väntasin ka allpool mööda mõnusaid mägiteekesi, turnisin igasuguste vanemate ja uuemate (II MS ja Hispaania kodusõda) militaarobjektide jurude aga tolle velo olematuks kulunud pidurid ei võimalda eriti julget mägirattaharrastust. Pilti tegin ikka ka ja panin need ka üles. 5 nädalat on kõvasti kõnnitud ja kummalisel kombel osutus eileõhtune kartus täna valutavatest jalgadest ja liikumisvõimetusest asjatuks!!!

Enne tegin pilti ka purunenud starterivõllist ja Kalle Kuusi palvel ka uuest Jahtklubi hoonest.
Pilt
Tagapool on jupike surnud deidvuudist näha:
Pilt
Ja siis uus ning uhke uus Jahtklubi, kus kindlasti kaipeale ei situta ;) Kuna olin spordiriides, siis sisse ei tunginud. Täna toimusid ka siin mingid võidusõidud aga ma lihtsalt ei viitsinud neid pildistada. Niigi on varsti veebi üles säätud tuhatkond pilti... (ja mõned uued purjekatest tehtud vaja veel üles saata, leidus siingi "midagi minu maitsele :D )
Pilt
Ja selle kõval siis ka ujula suveks:
Pilt

Aga siis paar pildikest ka siia spordipäevast:
Kõigepealt väntasin nähtava uuselamurajooni tippu, mis juba ise tundus "jube kõrgel". Sinna läks igavene uhke uus tee. Rajoonike ise aga ehitatud silutud mäeküljele. Sealt tundus Atalaya mägi ja kindlus ikka täiesti kättesaamatu olevat!
Pilt
Vaat selline oli siis tee lõpp ja kalle jõhkram kui Nõmme tõusul. Seal said velopidurid esimese koormuse (ja minu jalad olid üles väntamisest juba tuimad). Pärast näete seda kohta ülevalt vaadatuna ;)
Pilt
Sealt nägin ära ka Antalya tõusu alguskoha ja algselt oli "plaan" minna vaid nähtava tornini.
Pilt
Siis jõudsin eesmärgini, leidsin eest akvedukti-laadse ehitise, mis peaks vihmadega sõdijate tarbeks magevett koguma. Selline betoonrenn jooksis päris pikalt mäe ümber.
Pilt
Põhimõtteliselt on igas küljes kuhu vaatad, vanad militaarogjektid. Siin nöha esimese (selle postikesega) mäenuki teisel küljel olnud mingi pika betoontrepiga ja tohutu mäesse kaevatud kahuripesaga (see võis olla sellie 15X40 meetrit ja tagaotsas sügavust ka ~30 meetrit)objekti. Mina aga sammusin mööda jõhkra kaldega serpentiin-betoonteed pidi ülespoole uue eesmärgiga too kõrge raadiomast:
Pilt
Pilt

Raadiomasti jaoks ongi vana looduslik klibutee betoneeritud, et saaks seda seal autodega teenindada. Rallisõbrana tabasin ennast iga jumala kord mõttelt, et "kui siia piirded panna, saaks ulmelise mäkketõusraja..." ja et sellistel teedel sõidetakse päris mitmed kuulsad kiiruskatsed, nagu näiteks El Condor. Eesmärgini jõudes sai pisut puhata ja vaateid nautida, sest lausikuinimesele on mägiktse mängimine paras katsumus.
Pilt
Seal kaugel all on siis alguses "nii kõrgel asuvana" tundundu uus teeke:
Pilt

Aga edasi kindluseni oli veel natuke turnida ja siin sai ettekujutuse, milline oli see serpentiin algselt enne betooniga katmist ja kui raske oli siia kõikmõeldavat varustust vedada!
Pilt
Viimane 100 meetrit algset serpentiini on olnud juba kaitsemüüriga kaitstud aga praeguseks kinni kasvanud ja tuleb minna kõrvalt mööda mäekülge:
Pilt
Ligemate 2 kilti tõusu on seljataga, see on siis kinlduse välisperimeetri ala. Ka kinni kasvamas aga tänu siin käivale mitte kõige massilisemale seltskonnale ikkagi veel jala ja rattaga läbitav. (jah, kui ma olin üleval, VÄNTASID sinna kaks kohalikku mägiratturit!!!)
Pilt
Kindluse siseõu ja siia üles pääseb ka vaid ühe kitsa käigu kaudu (see on veebist võetud, ise ma unustasin suures elevuses pilti teha ;) ). Ülesehitus U-kujuline, 2 pikka võlvlöövi taga ja äärtes kummaski 3 lühemat. Ja ka päris katusele pääseb vaid ühest kohast aga sealt hetkel ilma redeli või turvata minna ei saa: kividest trepp on seinast ära lõhutud. Ei tahtnud üksi seal alpinisti mängida...
Pilt
Pilt
Pilt

Ja siis lõpuks väsinud aga sigarahul mina, kõrgeimal müürinukal vaateid nautimas, kuhu ma ronida sain. Pärast alla minnes kondasin veel natuke ülevalt nähtud sõjateedel aga siis hakkas hämarduma ja tuli vastikusse varaderosse tagasi vändata...
Pilt

Oli tore spordipäev, täis värsket õhku ja vaateelamusi, mida kodus ei saa. Kõik pidid, nagu ikka, albumis. Saatsin Madis16'le ka sealt ülevalt tehtud spetsiaalsed 5 fotot, millest Ta äkki saab kokku panna panoraamvaate Cartagenale.
Hetkel ei viitsi piltidele kommentaare juurde kirjutada ega ka sorteerida, mõned vaated on kindlasti korduvad.
Homme siis tööpäev ja äkki saame oma sõuvõlli korda ja uue starteri kätte. Tegelikult on sitaks siiber sellest jamast... koju tahaks!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Dets 2011 18:04 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 22 Dets 2005 18:16
Postitusi: 276
Asukoht: Kuusalu - Prangli - Tartu
koju tahaks!

Sinu lugejaskond, mina kaasa arvatud, ilmselt ei palveta Su kiire kojujõudmise pärast :D .

Nii põnnile kui penskarile loetav unejutt on tekitanud ränga koguse sõltlasi, kes ärajääva postituse korral on sunnitud padja sisse nuuksudes ennast tuttu äiutama :lol: !

Merehaigetest rääkimata!

Igaljuhul edu ja jõudu, misiganes sa teeks!

_________________
Jumalat, merd ja oma naist pead sina kartma ja armastama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Dets 2011 20:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 10 Apr 2005 15:29
Postitusi: 94
Asukoht: Tallinn, Haapsalu, Topu
On vist jah aeg kodu poole tulla, imelikult libe lõuna-euroopa naeratus hakkab tekkima. :shock:

_________________
Kuulan mida targemad mehed räägivad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 17 Dets 2011 03:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 23 Dets 2003 12:18
Postitusi: 857
Asukoht: Koluvere, Tallinn, Pärnu
irw hea kuulda et me polnud ainsad lollid kes kogemata sattusid odavasse sadamasse kus meie pidime maksma öö eest ilma elektrita 58eur :D (Bormes les Mimosas ) Tore kuulda ,et kõigil juhtub samasuguseid äpardusi nii starterite kui ka kõige muuga...respect poisid ja pidage vastu !!! Tean mida te tunnete ja kui kopp ees siis võin välja vahetada ! :D
58290875

_________________
Tegelen veesõidukite remondi ja hooldusega ! 58581601


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
rebasenahk kirjutas:
koju tahaks!

Sinu lugejaskond, mina kaasa arvatud, ilmselt ei palveta Su kiire kojujõudmise pärast :D


Aga läks teisiti: tere, siin Nõmme!
Jah, eile varahommikul jõudis neljast Eesti mehest koosnev tagasisõidumeeskond sinisel viimse piirini täistuubitud Peugeot'l õnnelikult mööda maismaad sõites KOJU tagasi! Aga pettunult ja ka omajagu vihaselt... sest mingist ajahetkest läks kogu see "operatsioon" nii totaalselt allamäge, kui üldse sai minna.
Põhjuseid on palju: alates persses jahist kuni rahvuste- ja inimsuheteni välja. Eks viimased jällegi võimendusid totaalselt pees veesõiduki ja lõputu tativenitamise tõttu etc. I'le täpi pani nädal kaile sittuvate cartagenalaste varaderos, kus tuli õhtul liikumiseks üle aia ronida... ja siis veel see, et need lõunamaalased ei oska mitte midagi! Nad on sigalaisad käpardid, seda sai tekilt vaadates "nauditud" liiga palju aega. Ühesõnaga hakkas juba KÕIK närvidele käima!

Millest on kahju: purjetamisest Kapteni käe all. Kuigi Kroonlinna mees ja puhas venelane, siis Temaga oleks tahtnud sõita kaua ja kaugele edasi. Sellise Mehe puhul ei häri väga ka söögilauas "ropp keelekasutus" jne. Häirib aga see natuke nagu käiks asja juurde. Samas jutud tegelikust persses Venemaast (neid ei saa edasi anda, seda peab kuulama ja mõistma Piiteri intelligentide jutte kuualtes), Tema kogemused merel, oskus raske laevaga kitsastes oludes manööverdada - viimasepeal Kapten! Ühesõnaga mees, kellelt oleks õppida ikka niimõndagi seda, mis just merel olemist ja jahiga sõitmist puudutab. Rohkemat polnud mul mitte kelleltki midagi õppida.... vist? Vist selle pärast, et ma isegi ei püüdnud aru saada, kuidas elektrikuks õppinud Aare ja fenomenaalsete oskustega Hannes selles totaalses persses juhtmerägastikus orjenteerusid ja surnud jahile eluvaimu sisse puhusid. Mina ei võtnud seda endale ülesandeks...

Vist? - tegelikult minul, kui kulinaarsetelt oskustelt täielisel düsgraafikul, oli õppida hobikorras meisterkokk Mišalt ka palju. Kuid vähemalt mina ei läinud sinna söögitegemist "õppima", mina läksin sinna ühte väidetavalt "otse sõidust seisma jäänud" raudlaeva ühele täiesti suvalisele venelasest ärikale eestisse tooma. See polnud plaanitud LÕBUreis, see oli TÖÖ.
KERGEkujuline hooldus, jahi pesemine, mingite asjade remontimine, ette teada täielik akude vahetus (akude arv osutus muidugi 3 korda suuremaks!), mingi elektroonika install, purjede ülevaatus - see oli ette teada ja elementaarne mistahes pika reisi ees. Tulemuseks 6 nädalat "nussi" ja räige isiklik aja- ja rahakulu. Mitte vaid minul, meil kõigil kolmel ning Hannese meeletu töö hulga ja suure hulga isiklike materjalide kasutamise kulust taha mõeldagi... Ainult Tema isiklik sõiduauto keris selle ajaga juurde 10 000 km!


Ehk kui panna kokku Märt Ilumäe koos oma mõnusa olemise, piisavalt laialdase merekogemuse ja kambavaimu üleval hoidva konkreetse kaptenliku suhtumisega ja Sergei Šiškov stoilise rahu (just keerukates oludes manööverdades mittetoimiva jahiga, mida tuli ju ka Stella Marise reisil ette) aga meeletu kogemusega ning oskustega, olekski koos "ideaalne Kapten". Kahjuks või õnneks ideaalseid iniemsi maailmas pole :) Aga mul on selline raudne "tunne", et Nemad kahekesti koos oleks üks eriliselt kõva tiim!

Samas oli mul õppida üht-koma-teist muud. Keeleoskusest inimsuheteni, usalduse vajalikkust, sinuga sama huvi jagava inimese kohal olemise vajadust jne, jne. Ja oli õppida jälle kord ka seda, et mistahes Eesti "ärimehed" on suures osas mõnede meeldivate eranditega mõttetud lollid harimatud kotikaupmehed, kellega tuleb asju ajada väga julmalt: SUUR hunnik pappi kõigepealt lauale ja alles siis hakkame vaatama!!! Jätke see meelde! Tingimus mistahes sedasorti ettevõtmisele tulevikuks on - "suur papp lauale ja möla maha, sina oled junga omaenda laevas, kui endal oskuseid ja mõistust pole!"

Samas ma ei saa kurta: sai maailma nähtud, kolatud paikades, kuhu muidu võibolla ei satukski, mõnede uute inimestega tutvutud, päris palju mõtteainet saadud pallipurjekate teemadel ja üldse maailmas reaalselt ringi sõitvate lugematute ERINEVATE jahtide poolelt, õpitud suhtlema reaalsete elu nautivate purjetajatega nagu võrdne-võrdsega - mis ikka viriseda :) See on ikka kuradi hea tunne, kui TEAD meresid sõitnud tegelastest ROHKEM ja oskad neile nende endi naudingurajoonis oluliselt paremaid paiku soovitada! Juhtus see vahetult enen lahkumist, kui jäime veel kord juttu ajama Cartagenas talvituvate purjetajatega, kes pidasid grillipidu ja tegid plaane jõulu- ja aastavahetuse pidude asjus. Pooled olid juba ennist "tuttavad", oli kaipeal pikemalt juttu aetud aga siis torkas kõrva toost: "sadam lubas järgmiseks aastaks uued korralikud olmeruumis ehitada!" Kuna ilma vaatamise interneeduse-ühendusega arvuti oli sealsamas, näitasin neile Sant Carles Marina kodukat ja kirjeldasin sealseid olmetingimusi, mis on raudselt parimad. Kuna tegu on nii uue sadamaga, pole isegi inglased ise sellest veel kuulnud! Ja nii mõnigi nägu jäi mõtlikuks...
Veel üks mõnus seik samast hetkest: kevadel nägime Cascais soomekeelse nime aga Hollandi lipuga jahti "Kulkuri". Nii ongi: mees hollandlane, naine soomlanna ehk siis Hans & Liesbeth. Päris hää oli vahelduseks kõigile muile keeltele ka väheke soome keelt rääkida. Neile oli päris üllatus see, et ma neid juba kevadest olin tähele pannud...

6-nädalase turismireisi kohta oli jällegi kulu "olematu". Seega: oli tore reis, mis kujunes hoopis millekski muuks, kui algselt plaanitud. Kahju on vaid 237-miiliseks kujunenud merelolekust, sedagi lõpuni mittetoimiva jahiga ja selle raudlaeva tegeliku kiirusliku potensiaali proovile panemisest ilma jäämisest. See 200-miiline jupike rannikut Cartagenast Benalmadenani, mis nägemata ja hetkel siis "läbi sõitmata" jäi - so what! Vahemeri on ikka samasugune ja küll jõuaba ka selel valge laigu kunagi läbi sõita ;) Mina olen Gibraltari otsas käinud, Aarel ja Hannesel jäi see kahjuks tegemata...

Seega panin viimased pildid ka albumisse üles, sai veel üks päev kõvasti Cartagenas ringi konnatud ja kõikmõeldavaid kindluseid, parke ja nurgataguseid uuritud ning ka kojusõit paari pildiga, mis toimus läbi mägise maskuparadiisi Andorra (kus pool liitrit vett on kallim, kui liiter viina...) ja prantsuse väikelinnakese Mende, kus me tahtmatult lume kätte jäime, mäest üles ei saanud, ööbisime ja autole hommikul 4 uut Nokia lamellrehvi alla ostsime.
Ehk siis sellest pildist alates, see on üks vahva vanast välja kaevatud kindlusest ümber kujundatud linnarahvale puhkamise kohaks arheoloogiapark Molinete Cartagenas:
Pilt
Andorra la Vella:
Pilt
ja Pas de la Casa, kuskohast saab Andorrast Prantsusmaale (üldse saab sinna riigikesse praegusel aastaajal kahte teed pidi...):
Pilt
Siis Mende ümbruse lumised mäeküljed, mis meie liikumist takistama hakaksid:
Pilt
Uutel rehvidel ja viimase piirini täis tuubitud Peugeot:
Pilt

Ja siis lõppu pildike jahist, mis lahkus Cartagenast ilma meieta (ja äkitselt, kasvõi moepärastki hüvasti jätmata) :
Pilt
Niipalju küll, et naeratav Misa palus endast lõpupildi teha, mida ma ka suurima häämeelega tegin:
Pilt
Viimane inff jahist on see, et tuul oli vastu, sõitsid mootoriga, koonerdamise tulemusena olid sunnitud Marbellas veel tankima ja lõpuks jõudsid ikkagi Gibraltarisse, kus tuli vähemalt esmaspäevani oodata. Kuna ka teistel kõigil saab plaanitud aeg otsa, ei jõua see jaht selle aastanumbri ja ka talve jooksul Eestisse. Kuhu see neil jätta tuleb ja kui suur saab "hoidmsikulu" olema - ausalt, ei tahagi enam teada. Või tuleb omanik Sergeil nüüd eespool kirjeldatud viisil tegutseda ja leida need "hullud", kes juba väga suure raha eest on nõus läbi jäätuva mere pilkases pimeduses suhteliselt külma jahiga siia tulema. Mina olin "ilmataadilt" tellinud ilusa sooja ja jäävaba ilma jõuludeni ja see nii ka oli, mida ma meestele reisi alguses lubasin.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 14:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 23 Jaan 2006 15:30
Postitusi: 242
Asukoht: Maailmameri
Äitäh Priit! Ilus ja õpetlik reisikiri.

_________________
You must then know the sea, and know that you know it, and not forget that it was made to be sailed over. J. Slocum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 15:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Welcome to the club.!!

Kas Hisp- Prantsuse piiril saite ka seista ja tollimeestega vestelda?
Ja kas Prantsuse- Saksa piiril ka hambuni relvastatud Toll teid kapotile rivistas ja auto läbi otsis?

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
:)

kena kogemus. Aga eks kodu ole armas.

Aga see kokkuvõte meenutab tüüpilist eesti noort , kes maailma nägemata kirub kodumaad, on esimene 2 ndl. lõunamaa vabadusest lummatud ja siis ühelpäeval saabub reaalsus :) Mitte, et ma peaks sind samas suhtes naiivseks aga blogi alguses tundus natuke liiga lill see asi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 15:47 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Juul 2009 23:20
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Priit, tänud kogu selle pika, kaasahaarava ja silmaringi laiendava reisikirja eest :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5904
Asukoht: Saaremaa
Kena lugu oli. Lõpetusel on kahjuks maik manu, et mingi riid tuli majja? Kahju, kuigi selline lõpp ei olegi tegelikult erakordne.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Dets 2011 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
Tänud, Priit, ka minu poolt. Kahju, et lugu otsa sai. Oleks hea pimedatel talveõhtutel lugeda olnud :wink: Igal juhul Ilusaid Jõule kodus!

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group