Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 14 Dets 2012 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5914
Asukoht: Saaremaa
Toivo kirjutas:
miks vee peale, Mark? Kuni 12m kerepikkusega asja võid ise sertifitseerida või kutsud kohale hr. Metsari või kasvõi mõne Soome inspektori?



Võib. Kuid kui asi ei ole omavalmistatud ja seega ei saa omavalmistatuna regada ( mis on ka pigem Eesti eripära, et see võimalus olemas üldse on ), siis eraisikuna on suhtkoht võimatu. Ma ei kujuta ette kuidas eraisikuna endale tootjakood saada et üldse CINi genereerima hakata. Pole CINi , pole serti, katseta kasvõi kõrvade peal seistes.

Imrekas-Karu : usutavasti ongi selliste vanaks jäävate paatide tururinglusest kõrvaldamine asja üks kaasnevalt soovitud tulemus. Jäävad kas nõuetekohased või siis ajaloolised laevad. Viimaste alla käivad ka paadid kui nad tõesti ajaloolised on. Vätta Puit näiteks toodab selliseid väikeses koguses.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 15 Dets 2012 09:24 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Juun 2010 20:42
Postitusi: 246
Asukoht: tallinn
Küsimus pole isegi vanaks jäävate paatide tururinglusest kõrvaldamine.
Selle foorumi kontekstis ei taha ma sellist juttu kuulda.

1. Minna tuima näoga registreerima,kaasas paat ja ostu-müügileping.
Kuuldavasti siin foorumis nii mõnedki saanud paadid arvele ilma regist.dokumentideta.
2.Kiskuda pirka kerelt maha ja teha omad korrektiivid st ehitada asi korralikult valmis ja siis arvele kui omavalmistatud.
3.Ajada soomlastelt ikkagi registeerimistunnistus kuidagi välja-mis kindlasti aeganõudev.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 15 Dets 2012 15:43 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Mai 2005 19:01
Postitusi: 382
Asukoht: Võru
Ma ei saa aru, miks asju nii keeruliseks ajada, mingid CIN koodid, serdid jms.
Asi on ju väga lihtne tegelikult Eestis. Kui paat on vanem kui 2004- ei ole mitte ühtegi paberit põhimõtteliselt vaja peale ostu-müügi lepingu. Kui on olemas päritoluriigi reg. tunnistus, läheb selle alusel arvele. Kui seda ei ole, võtad omavalmistatuna ja kogu lugu. Kui ei ole kere markeeritud, aga tahaks et oleks kerenumber olemas, siis teed selle ise. Ja-jaa kuulsite õigesti, ise mõtled välja ja teed ja kinnitad paadi külge. Isiklik kogemus olemas. Paar aastat tagasi oli mul Läti reg. tunnistusega paat, tootjamaa Rootsi, 2003 aasta, kerenumber oli nn. ilma numbrita. Rääkisin ARK-s, et vaja Eestis arvele ja kerenumbrit oleks ka vaja, kuna Venemaale minek ja piirist üle venelane ei lase kui kerenr. puudub. ARK ütles, et tee siis ise ja ütles mitme kohaline peab olema. Tegingi ise, alumiiniuplaadile ja neetidega kere külge, vaadati üle, sobis ja läkski kirja reg. tunnistusele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 15 Dets 2012 21:17 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Juun 2010 20:42
Postitusi: 246
Asukoht: tallinn
Tänud,seda vaja oligi kuulda ja leidsin kah ise nüüd VTA lehelt info ülesse.
Samas muid asju lugedes siis küsimused asjalikud kuid vastused oleksid nagu klounide poolt tulnud! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soomest toodud (poolfabrikaat) paadi Eestis registreerim
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 11 Mai 2020 22:50 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 11 Aug 2012 18:22
Postitusi: 14
Asukoht: Pudisoo küla
Tere,

Eelmisel suvel sai Soomest toodud ca 5m pikkune puupaat, millel vanust üle 50 aasta. Sellest plaanin ka pikema teema siia teha, sest vanake on omapärane ja ainulaadne, pika ajalooga ja ilusast mahagonist. Praegu aktiivselt renoveerimisel.

Antud teema kontekstis ja huvist - paat on omavalmistatud, number kerel, kuid mõistagi soov Eestis arvele võtta, kui tööd valmis. Ostumüügi leping olemas ja lisaks ka pass. Kuid kas Eestis registreerimisel võib näiteks takistuseks olla, et paadil endal ei ole mingit "birkat" vms?

Tänuga ja peatsete piltideni,
Theo


Manused:
96769817_277421960097183_3027504588476383232_n.jpg
96769817_277421960097183_3027504588476383232_n.jpg [ 183.2 KB | Vaadatud 834 korda ]
97050911_604935096782429_3206269219054288896_n.jpg
97050911_604935096782429_3206269219054288896_n.jpg [ 214.27 KB | Vaadatud 834 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soomest toodud (poolfabrikaat) paadi Eestis registreerim
PostitusPostitatud: Teisipäev, 12 Mai 2020 10:11 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 701
Ei see birka puudumine regamist küll ei takista. Lihtsalt esmasel ülevaatusel määrab ülevaataja oma kõhutunde järgi väikelaeva kategooria, kuna seda passis pole. Paadi parameetreid ja reisijate arvu silmas pidades ilmselt selleks D saab olema. Noh nii igaks juhuks, kuna tegemist ikkagi omavalmistatud paadiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soomest toodud (poolfabrikaat) paadi Eestis registreerim
PostitusPostitatud: Teisipäev, 12 Mai 2020 10:55 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 16 Mär 2020 17:55
Postitusi: 3
Kuigi mu paat on pärit Soome väiketootja valikust oli passis, et tegu on omavalmistatud alusega - Arvele võeti C kategooriana aga lubatud inimeste arv muudeti 5-lt neljale


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soomest toodud (poolfabrikaat) paadi Eestis registreerim
PostitusPostitatud: Teisipäev, 12 Mai 2020 22:15 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 11 Aug 2012 18:22
Postitusi: 14
Asukoht: Pudisoo küla
Suur tänu vastamise eest!

Arvelevõtmisega muidugi läheb veel aega, kuid ja - eks arvamusi on erinevaid, paat on omapärane, kuid käitub merel ka suurema lainega väga hästi (algselt ehitatud Soome kaluritele), võrdlusmoment on endal paari plastikust 5m "kaatriga". Pean end merd austavaks inimeseks ja ennekõike seaduskuulekaks kodanikuks, väikelaeva load mitmed aastad tagasi tehtud, veel varasemalt vabatahtlik merepäästja, aga kui arvelevõtul kategooriaks D antaks, siis sellega see protsess katki jääks :)

Seega paar küsimust veel, kellel kogemusi -

1. MNT lehelt uurides jääb kahetine tunne. Kui ka paat on Soomes omavalmistatuna arvel ja pass olemas, siis piisab MNT esinduses ettenäitamisest või tuleb omavalmistatud paadiga minna ikkagi VTAsse? (Näiteks toosama kategooria puudumine Soomes väljastatud passil) Soomes kategooriat pole märgitud, millised kategooriad Soomes kehtivad? Kust välja lugeda kategooria nö piirmäärad Eesti mõistes (riigiteataja tuule ja laine parameetrid küll, kuid täpsemalt)?

2. Kui piisab MNT külastamisest, kas on kogemusi, millises büroos kõige mõistlikumaid, reaalsemaid ja tõsiseltvõetavamaid mõtteid liigub?

Tänuga,
Theo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soomest toodud (poolfabrikaat) paadi Eestis registreerim
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 13 Mai 2020 11:55 
Eemal

Liitunud: Reede, 13 Mai 2016 08:45
Postitusi: 77
Asukoht: Harjumaa
VA määrab kategooria, max mootori võimsuse ja max inimeste arvu. Kui neid ei ole määratud, siis MNT jutule ei võta. Tõin paadi, mis oli Soomes riiklikus registris (Trafi) arvel ja ikka tuli VA-s käia.
Mulle pakuti VA poolt näiteks selliseid variante:
D-kategooria ja max 5 inimest
C-kategooria ja max 4 inimest


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group