Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Alumiiniumpaadi kruntimine ja selle eeltööd
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Apr 2010 10:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Jaan 2006 15:37
Postitusi: 114
Asukoht: Haapsalu
Tere!


Käsil vana alumiiniumpaadi kevadine hooldus.
Hetkel võtan traatharjaga vana värvi maha.
Ehk siis ajan alumiiniumi haljaks.

Siit nüüd küsimus, millist värvi/krunti või hoopis miskit kavalamat kraami sinna peale kanda?

Plaan on paat üle värvida nii alt kui pealtpoolt veeliini.


Indrek.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Apr 2010 13:02 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
Mina julgen soovitada Internationali ja usun, et Mark kinnitab mu sõnu. Skeem oleks järgmine:

Allpool veeliini:
1. Interprotect epoksiidkrunt, 3-5 kihti;
2. Trilux mürkvärv, 2 kihti.

Pealpool veeliini:
1. Interprotect krunt, vähemalt 3 kihti;
2. Pre-kote vahekrunt (1-komponentsele pealisvärvile) või Perfection Unfercoat (2-komponentsele pealisvärvile), min. 1 kiht;
3. Toplac (1-komponentne) või Perfection (2-komponentne) pealisvärv, min 2 kihti.

Lahustid sõltuvad, milliseid tooteid kasutad ja kuidas neid peale kannad.

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Apr 2010 12:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
International on minu prioriteetne valik olnud ammu enne seda kui Tõnu sellele kaubamärgile "küüned taha" sai. Seda teed lähen siiskui soovin kvaliteetset viimistlust. Kui paat võib peale viimistlust välja näha karusevõitu tööpaadina, siis on võib olla odavam altenatiiv Tikkurila vms epokrunt + uretaanvärv veeliinist ülespoole, Triluxist pole pääsu nii ehk naa ja enne kui odavama poole kalduda võiks Tõnu käest uurida, äkki kallis ja hea variant ei olegi kallim.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Apr 2010 19:45 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 16 Mär 2004 16:05
Postitusi: 377
Asukoht: Maakera
Ma kah Internationali usku, aga lihtsalt infoks et Bauhausis on päris muljetavaldav (Eestis oludes) paadiosakond kus päris suur Hempeli riiul. Mulle tundusid hinnad väga ok, keegi teadjam võiks kommenteerida


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Apr 2010 21:52 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 14 Mär 2004 19:36
Postitusi: 755
Asukoht: Muhu
Ise ostsin firmast Värv ja Seadmed 2,25L Light Primerit(Hempel) hinnaga 160,11kr/L+KM20%
Bauhausis oli vist miski 2-3korda kallim.
Edit:Ei pand teema pealkirja tähele, see ei puuduta küll alu paate vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 02 Jaan 2011 11:58 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
Kas alumiiniumist sisepäramootori jalg tuleks värvida samamoodi nagu siin kirjeldatud alumiiniumpaadi veealune osa? Või on mootorijalgade jaoks teised tooted?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 02 Jaan 2011 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Mootori jalale on jah omad tooted. Aga olen ka Trilux Professionali sinna peal tõmmanud ja on ilusti püsinud.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Jaan 2011 18:32 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
Kuna paadivärvidega kogumused puuduvad, siis kuidas peaks värvima, et võimalikult hea tulemus saada? Kõikide kihtide vahel tegema vahelihve? Kasutama spets rulli või pintslit? Kompressori ja värvipüstoliga lageda taeva all vist keeruline värvida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 07 Jaan 2011 11:04 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
Ei ole keeruline, head ilma peab passima ja tulemus ei saa nii hea. Samas see pinna ühtlus pole paatide juures vist nii oluline kui autodel (kus läige on pool hinda).

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 09 Jaan 2011 09:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 03 Mär 2008 16:38
Postitusi: 412
Asukoht: Tallinn
Tihver kirjutas:
Kuna paadivärvidega kogumused puuduvad, siis kuidas peaks värvima, et võimalikult hea tulemus saada? Kõikide kihtide vahel tegema vahelihve? Kasutama spets rulli või pintslit? Kompressori ja värvipüstoliga lageda taeva all vist keeruline värvida?

Räägid veojala mürgitamisest? Mis seal ikka lihvida. Lükka lahti koorunud originaalvärv või vana mürkvärvi jäänused harjaga minema ja Internationali Prop-O Drew või Hempel´i Mille Drive (2x odavam) aerosoolpudelist peale. 1 purgiga teed1 veojala. Saadaval musta või halli värvi. Mõne väiksema värvi alt paljastunud puhta alum. pinna pärast pole veel mõtet kruntima hakata. Püsib väga hästi ,ca pooleteist aasta pärast teed nagunii uuesti.

_________________
Ükski , mis mul varem oli , polnud piisavalt pikk!
www.paadikeskus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 09 Juun 2013 21:49 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 860
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Aga et siis kere katmise teeb ilusa ilmaga lageda taeva all ära ja jääb aastateks pinnale püsima ilusasti?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Juun 2013 06:38 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 25 Mai 2006 21:01
Postitusi: 107
Asukoht: Kilulinn
Kuidas suhtuda selle toote kasutamisse esimese kihina puhtale metallile:

http://rilak.eu/data_ee/specifikacija/vl02est.pdf

Mul üks tuttav vanatehnika taastaja kasutab seda maapealsete sõidukite peal ja on tulemusega väga rahul. Pidi väga hästi kestma ka alumiiniumi peal.

_________________
www.vanasukeldumine.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Juun 2013 08:43 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 860
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Või siis XO on kaetud klepsuga, vähemalt veeliini pealne osa, tundub sedasi. Autosid ka lepsutatakse, et kas paadil see ka töötaks.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Juun 2013 09:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1495
Asukoht: Kesse/Tallinn
See kiletamine on nii ja naa. Esiteks nõuab ta head alust, teiseks kui sillast väljaturritav polt teeb värvile kriiiips, siis kilele teeb kärrrrrr. Vahe on märgatav ;) parim on haljas alumiinium.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Juun 2013 14:08 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 860
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Nu seda kärrrri ma ka mõtlesin, aga all veeliinoi on sinu omal paljas alumiinium, unustasin selle vaadata tookord :)

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group