Tegemist siis 1998 aasta mootoriga, täpsemalt E5RLECS mudel.
Paar päeva tagasi tuli isu üks sõit teha ning mootorit käivitades oli kõik ok.
Mingil põhjusel 15 sek hiljem kadus jahutusvee juga ära. Suretasin välja, kontrollisin jala alt sõela, kõik tundus ok. Proovisin uuesti käivitada, jahutusvee joa asemel tuleb ainult natuke pritsmeid sealt.
Proovisin siis täna veel kompressoriga väljumiskohast õhku läbi puhuda, tundus ok, aga tulemus sama, pideva joa asemel kõigest mõned pritsmed ja aur. Suretasin kohe välja uuesti.
Võtsin nüüd jala lahti ja veepumba välja, kõik on ok. Impeller tundub korras, plaat korras, kõik tundub terve ja väga heas korras. Veepumbast läheb siis läbi jala toru mootori jahussärki ja sealt välja. Proovisin praegu seda ise läbi puhuda, õhk läbi käib aga kuidagi nagu raskelt. Tunde järgi ütleks, et võiks vabamalt käia aga ma ei ole ka spetsialist. Lihtsalt arvestades jahusvee joa läbimõõtu tavaliselt, võiks see õhk nagu kergemalt läbi käia. Kui proovida kirjeldada, siis selleks, et väljusmisavast vastu näppu õhujuga tunda oleks, peab ikka päris kõvasti puhuma.
Kui palju see impeller sinna seda rõhku tekitab? See jahutuskanal peaks ju ikka väga vaba läbilaskega olema?
Või mida kahtlustada? Mida kontrollida? Ei taha päris uisapäisa kohe mootorit laiali võtta..
Viimati muutis ivo86, Kolmapäev, 12 Juun 2013 18:21, muudetud 1 kord kokku.
|