Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 08:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Loen ja loen ja .....
Nu siis meenus mulle kunagi keska ajal tehtud lugu, kus lammutasin oma 20 a rohelise golfi ribadeks ja tegin remonti ... Et ikka see vidin kylge ja see teine ja siis see kolmas.

Ja lõpptulemusena, kui aasta hilje masin ratastel oli siis oli tegu endiselt Golf -iga.

Aga jutu iva oli milles, ?
Kasutan ise MultiPlus-i

http://www.victronenergy.com/inverters-chargers/multiplus-12v-24v-48v-800va-3kva/

Sinna kylge saab pookida krt teab mida. ... mida mul kyljes pole loomulikult. -> neid numbreid ja näidikuid, saab külge riputada miljoneid.
Küsimuse teine pool, kas mul neid ikka niiväga vaja on?

Must to be or nice to have?

Sest minu paat istub vabal ajal steplis ja vajadusel toimetab merel generaator ja need nr ....

Aga see oli minu arvamus bling ... bling maailmast

Aku pinget, näitab sõidu ajal nii mootori kell kui GPS ja mida mul veel vaja oleks?

Ma tean .. " A komfetõ ... ?!"[/b]

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Kuule, siin ongi see vahe, must or not :) Ja ikka kas odav või kallis...
Minul on segadust piisavalt pardal selle estimeerimisega. ma kruiisin palju ankrupaiku pidi, sadamsse satun harvem. Vooli ei saa tihti.
Samas mootor laeb näiteks mingi vooluga, aga senimaani pole tegelikke voolunäite näinud.
Siis teinekord sõidad antsuga ja mootoriga ja kurat, ma ei tea, kas akusse tuleb juurde või kaob, kas laadida võin telefoni et bilanss õigeks jääks, ja kas võin tulevikus pardale võtta inverteri, et läpakas teekondi koostada saan.
Pika autonoomsuse juures tahaks ikka vägagi teada, mis toimub karu kõhus.


600 paistab pisavat jah.
Aga nüüd - laadimise otsa miinus peab siis sisse minema ka shundi juurest, mitte otse aku klemmidele, eks.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5904
Asukoht: Saaremaa
Must be on ta sel juhul kui tarbijaid palju. Voltmeetri näidu järgi saad probleemide korral asjast teada siis kui juba ongi vooluga asi tuksis. Ampermeeter mis näitab nullist mõlemale poole, annab info kas laadimine ületab tarbimise või mitte. Minu kogemustes on ainult kaks paati kus asi on tõesti nii kaugele läinud, et teatud oludes tarbimine ületas laadimise ja lõpptulemuseks oli mõne tunni pärast osaline bläkaut.

Purjekate puhul aga on ampermeeter very nice to have. Saad umbakudu teada, et näiteks ülehomme on akudega kööga kui vahepeal laadimiseks ei lähe. Voltmeetrilt ei saa seda inffi neverever.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Dets 2009 17:37
Postitusi: 135
Asukoht: Tabasalu,Dirhami
http://www.marinea.fi/nasa_clipper_bm-2_akkumonitori


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Just seda tahangi teada, et millal ma oma navipildist ja käigutulefrst ilma jään.
Ja millal tuleb laristamine lopetada. Ja kas peab sadamasse pugemist planeerima et tosisem laadimine ette votta.
Eriti kui laadimisvoolu on ainult 5 A saada paberite järgi

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 02 Okt 2013 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 806
Dillinger kirjutas:
Aga nüüd - laadimise otsa miinus peab siis sisse minema ka shundi juurest, mitte otse aku klemmidele, eks.


Shundi paned miinusele vahele kuhu iganes mugav on. Shundi küljes on RJ pistik ja sealt läheb kaasas olev juhe monitori RJ pistikupessa.
Lisaks sellele on eraldi peenike +juhe mis tuleb aku plussist shundini vedada, sealt edasi läheb + juba RJ pistikuga juhtme sees monitorini.

See nasa clipper on sisuliselt sama asi aga minu valik langes victroni kasuks kuna mul oli vaba 2" ümmargune auk vaja millegagi täita

Vajalikkusest niipalju, et kui minamootorpaadiga tunnen et see üks üleütlemata hea vidin on siis sina purjekaga kiidad veelgi enam. Mulle lihtsalt ei meeldi merel asju juhuse hooleks jätta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 03 Okt 2013 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 24 Mai 2006 20:57
Postitusi: 472
Asukoht: Tartu
Ma ostsin omale SELLISE.
Niipalju, kui mul mootorpaadis vaja, näitab ära. :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 03 Okt 2013 19:32 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 237
Asukoht: Rapla
ja selle ühehendandad aku + - sega otse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 03 Okt 2013 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Jah, seda naitab mul GPS niigi. Iga vooluvorgus seade oskab pinget naidata

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Okt 2013 21:43 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
Mul on selline vigur paadis akusid jälgimas. Huvi korral võin demoda:
http://www.victronenergy.com/battery-mo ... 0bmv-602s/

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Okt 2013 14:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
aga victoroni userid: kuidas shundi peal olevat mikroskeemi kaitsete? Samamoodi see ümmargune kell - selle tagaküljest trükiplaat samuti paistab, kuidas seda kaitsete?

Merevett otse peale ei pritsi, aga õhk on soolane ja kondens on ju ometigi olemas?

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Okt 2013 22:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 806
Mul on näidik kinnises konsoolis ja shundil on ka plastik kate peal, seega märjaks ei saa.
Õhuniiskus ei ole vähemalt ühe hooajaga jõudnud talle liiga teha, elame - näeme mis tulevik toob.
Ma millegipärast pakun, et ehk on seal chipil ikka mingi lakk peal?
Kui ma ei eksi siis asja ikka ka nagu marine nime all kuskil reklaamiti.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group