Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 308 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 31 Dets 2013 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ega seal muud jama tegelikult ei ole kui et:
a) kui kuskil saare varjus paremat ilma oodata siis kas kütust jagub
b) kas propulsioon jaksab selle massi lainest üles kruvida
c) katamaraanid võivad suures laines üle otsa selili käia ja kui käib siis jäädavalt.
d) kas sellise väntsutamise juures see ülejäänud konstruktsioon vastu peab? Sellistes oludes ei tule remontimisest mitte midagi välja.


Kui üle nipli käimise oht on, siis ei tohiks ka päästeparv jms autos sees olla. Neid ei saa lihtsalt kätte. Väljas hoides on oht, et laine rebib minema. Mul on üheksakümnendatel kord juhtunud, et Hiiumaa ja Vormsi vahelt väljudes viis loodest jooksev laine vastulainet rammides plastikpaadi tekilt päästerõnga koos kinnitusega minema. Hea et reelingud külge jäid.
MRTK mehed on rääkinud ka kuidas meri on teraslaeval külgekeevitaud reelingud minema viinud.. ikka juhtub kui pahasti läheb... :)

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 31 Dets 2013 15:11 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Mark kirjutas:
Ega seal muud jama tegelikult ei ole kui et:
a) kui kuskil saare varjus paremat ilma oodata siis kas kütust jagub
b) kas propulsioon jaksab selle massi lainest üles kruvida
c) katamaraanid võivad suures laines üle otsa selili käia ja kui käib siis jäädavalt.
d) kas sellise väntsutamise juures see ülejäänud konstruktsioon vastu peab? Sellistes oludes ei tule remontimisest mitte midagi välja.


Sellest piisab täiesti, et 99,9% tõenäosusega on finita la comedia.
Remontimisest ei tulnud jooksu pealt ka atlandil +25 õhutemperatuuriga 2-3m rahuliku voogamisega midagi välja.
Ja 10m murduvat lainet, 30m/s tuul ja miinuskraadid? Hakkame TIG-i siristama?
Kõik, mis lahti saab minna või käest kukub on läind, olgu see tööriist, konstruktsioonielement või remonditav palikas.
Mis saab, kui laine autol mõne klaasi puruks pressib?
Ma olen küll üritanud seda asja nii emotsioonivabalt võtta kui võimalik, aga nagu päris alguses ütlesin, suitsiidiks on ka lihtsamaid võimalusi, ei pea ennast autos sel kombel piinama :)
Aga vabad inimesed vabal maal :)
Venemaale mingi ime läbi jõudes ei pruugi enam vaba ka olla, need ootavad ikka ameerikast balloonidega diversante ja pistavad neid pokri, kui vähegi põhjust on 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 31 Dets 2013 19:04 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Mai 2005 19:01
Postitusi: 374
Asukoht: Võru
Trutta kirjutas:
Mark kirjutas:
Ega seal muud jama tegelikult ei ole kui et:
a) kui kuskil saare varjus paremat ilma oodata siis kas kütust jagub
b) kas propulsioon jaksab selle massi lainest üles kruvida
c) katamaraanid võivad suures laines üle otsa selili käia ja kui käib siis jäädavalt.
d) kas sellise väntsutamise juures see ülejäänud konstruktsioon vastu peab? Sellistes oludes ei tule remontimisest mitte midagi välja.



Ma olen küll üritanud seda asja nii emotsioonivabalt võtta kui võimalik, aga nagu päris alguses ütlesin, suitsiidiks on ka lihtsamaid võimalusi, ei pea ennast autos sel kombel piinama :)


Jätke nüüd oma suitsiid, sellest on asi ikka väga kaugel. Tal on ju olemas kõikvõimalikud sidevahendid, päästeparv ja mida kõike veel. Seega igasuguseid variante pääsemiseks õnnetuse korral. Selge see, et ettevalmistus on puudulik, aga mis siis. Tehku mis tahab, see on ju kõigest raha mis võibolla kuskil merepõhja läheb. Ja tema enda raha, mitte maksumaksjate oma.
Juhtusin ükspäev vaatama filmi "Man on Wire" härra Phillippe Petit-st, kes kõndis 1974 aastal mööda nööri ühest WTC kaksiktornist teise. Loomulikult ilma mingi julgestuseta. Soovitan kõigil vaadata, kes veel näinud ei ole. Seal on ehedalt mees ja tema unistus, mis tehti teoks.
Või see Vene vanamees, nimi on meelest läinud, kes omatehtud mingi viiemeetrise purjekaga korduvalt üksinda ümber palli on käinud, praktiliselt ilma rahata ja nälgides. Purjeka ehitas vist oma korteri elutoas viiendal korrusel, seetõttu ei olnud võimalik pikemat teha.
Nende kõrval ei ole kodanik Nilsoni trip mitte midagi väga erilist. Tundub täiesti turvaline värk. Ja see, et tal mingit meresõidukogemust ei ole, tuleb ettevõtmise õnnestumisele ainult kasuks. Muidu kui liiga tark oleks ja kõiki ohte teaks, ütleks julgus ilmselt üles.

Muuseas kas keegi on kursis mis tal see kütusekulu tunnis on planeeritud ja mis pööretel mootor töötab vee peal. Ei usu, et tühikäigul tiksub. Ja kas on mingi lisajahutus ka mereveega soojusvahetiga.

Meelde tuli selle Dagestani pensionäri nimi: Jevgeni Gvozdev ja eksisin, purjekat ei ehitanud mitte elutoas aga 2. korruse rõdu peal.
http://www.dkws.org.ua/phpbb2/album_pic?pic_id=957
Kahjuks vanahärra hukkus oma kolmandal ümbermaailmareisil 2008 a. 75 aastaselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 02 Jaan 2014 20:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Mär 2013 21:48
Postitusi: 60
Asukoht: Elbonia
Viking kirjutas:
Meelde tuli selle Dagestani pensionäri nimi: Jevgeni Gvozdev


... ja sealsamas on terve veebitäis jutustust ja pilti, täiesti uskumatu vana - http://www.dkws.org.ua/eg/index.html

ilmneb, et rõdul ehitatas ta paati oma teise reisi jaoks - esimese ehk "Lena" ta lihtsalt rääkis poole aastaga tehasest välja (koos kolme-aastase lepinguga paadi "katsetamiseks") ning ülejäänud reisi-eelarve olla olnud 100$

ja olgu mainitud pisiasi, et juba esimese reisi ajaks oli ta miski 12 aastat harrastanud Kaspia merel üksipurjetamist (alates aastast '79) ... ehk ise-ehitamiseni jõudis ta paarikümne aasta ja eduka ümberpallireisiga

neile kes venet ei loe ... ohjah, http://www.microcruising.com/famoussmallboats.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 03 Jaan 2014 19:27 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Amphibear.ee-s värskem info toimunust....
Kuigi algupärane klotsimajandus paistab juba Peterburi mnt-l tehtud piltidel...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: panus
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Jaan 2014 12:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2004 22:33
Postitusi: 197
Asukoht: ei ole enam Tallinn
Head kipperi inimesed, löön ka sekka siia oma jutuga.

Tunnen pisut Maitu ning see oli juba ammu kuita oma amfiibimist alustas. Kõigepealt ATV'de ujutamisest. Ning see oli vast aastal 2009 (masu, täpe, pupu ja pepu aasta) kui ta mulle lähemalt oma plaane tutvustas. Et plaanis ehitada Landcruiserile pontoonid alla ja siis seda asja nii tublilt teha, et sellega pallile tiir peale teha. Ma alguses mõtlesin, et lahe jah sellega järvesid ja jõgesid ületada, kus sildu pole. Aga minu fantaasia oli lihtsalt nii vaene, et tulla selle peale, et selle aparaadiga üle ookeani sõita. Ning ma ausaltöeldes olin esialgu üpris jahmununud ja kahtlesin Maidu vaimses tervises. Sest autaga ookeane ei ületata. Ning kui ta tegi ettepaneku kampa lüüa, siis minu alateadlikud enesesäilituslikud refleksid sundisid mind viisakalt keelduma.
Aga aeg annab arutust ning olid ju ajad, kus üldteada tarkus oli, et rauast ei saa laevu ehitada ning maakera poolustele ei ole inimesel võimalik minna.
Ning ma leidsin, et ikkagi väga lahe projekt kuigi mitte minu jaoks. Kuigi mina ei pruugi kohe näha mismoodi on võimalik Länkariga Atland ületada, nagu ka paljud siin kirjutajad, siis Mait ilmselgelt näeb seda võimalust kuidas seda teha ja ta teebki. Maailm on valla nendele inimestele kes teevad võimatuid asju. Ilmtingimata ei pea olema asjal mingi ilmselge tulu või kasu. Või et mis tulu või kasu tõusis 35km kõrguselt alla hüppamisest ülehelikiirusel? Oleks võind selle raha jagade pensionäridele või nälgivatele aafrika lastele.
Aga noh, igelühel on oma tee ning teadlikud või siis vähem teadlikud valikud mida ta elu jooksul teeb.
Niisiis, 2011 ilusal suvepäeval Ilmuski Mait oma Länkariga Keri saare juurde, tuli mulle külla. Ma pole varem autoga ümber saare sõitnud, see oli üpris veider. Aga ma ikka ei kujutanud oma fantaasiavaeses silmas ette kuidas sellega saab atlanti ületada. Mis iganes, küllap siis Mait leides endale selle viisi ja teekonna. Ja kujutage pilti, ta ujuski Roheneeme saarteni välja!
Ju siis minu fantaasia ei olnud piisavalt motiveeritud leidmaks neid võimalusi. Ning hetkel tundub sedasi, et Atlandi ületamine ja tiiru peale tegemine on vaid "delo tehniki".

Ning minu väike üleskutse siin oleks hoopis oma teadmiste ja oskustega hoopis täiendada Maidu meeskonda. Las aga teeb tiiru peale, see on märksa komplitseeritum ja rajum ettevõtmine kui ümber palli purjetamine.
Üks mu hea sõber alati küsib nii: Kui kuidagi ei saa, siis kuidas ikkagi saab? :D See lihtsalt iseloomustab seda ettevõtmist oma tavaraamidest väljasolekuga, kus minusugused kitsarinnalised inimesed ei näe oma raamidest kaugemale, ei näe teisi võimalusi.

Vaatasin ka seda ahtris väsinud metalli ja mulle torkas pähe, et ajamid võiks hoopis paiguta pontoonide keskpaika. Väändejõud oleksid palju väiksemad ning vee sees hooldus talutavam. Eks neid mõtteid ja teadmamehi ole siin teisigi oma pisemate ja suuremate kavalustega.

Mina igatahes olen aru saanud sellest kui piiratud fantaasiaga ma võin olla, samal ajal arvates et ma justnagu teaks asjadest midagi. Ning enda pealt ma tean jälle seda, et olen tabanud ennast olukordadest, kus näen võimalust kui keegi teine võimalust ei näe.

_________________
Ribster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: panus
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Jaan 2014 17:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ribster kirjutas:
Maailm on valla nendele inimestele kes teevad võimatuid asju.


Nii täpselt ongi.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Jaan 2014 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 14 Dets 2004 12:37
Postitusi: 607
Asukoht: Tallinn / Lääne-Virumaa
Oma aja Amphibearid rivis siin: http://avaxnews.net/appealing/Vintage_Transport.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Jaan 2014 17:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2558
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Kas parandada või tuleb hakata uute (ja paremate) pontoonide tellimise peale mõtlema.


Katkestamine pole teemakski, vaat see on suhtumine!

http://www.amphibear.ee/2014/01/geoholm-ja-amphibear-rios.html#.Us1v3vQW0cE

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 00:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2558
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Raam, proportsioonid ja üldine kavand toimisid. On nüüdseks üle vaadatud ka mõne laeva peainseneri ja kapteni poolt ja leidnud kinnitust, et on piisavalt tugev ning laevuke on õige kujuga.


Tsiteeri:
Muudetud konstruktsiooniga pontoonide tarnimiseks on hinnapäring tehasele saadetud. Välistamaks minu ja tehase valehinnanguid tuleb projekt veel enne tellimist ekspertidel üle vaadata.


http://www.amphibear.ee/2014/01/lendav-amphibear.html

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 14:26 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Aug 2013 15:07
Postitusi: 81
Pikk jutt, aga mõte jääb arusaamatuks.

Mis Sind konkreetselt segab selle juures, et keegi oma raha kulutab nii, nagu ise tahab, olgu selleks siis iseendale millegi tõestamine või midagi muud?

Karakattide maastikusuutlikkuse üle ma muidugi muigaksin. Jah, liiva ja lume peal/sees küll, aga metsa vahele minekuks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 14:50 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 10 Veebr 2013 14:07
Postitusi: 107
Umx kirjutas:
Pikk jutt, aga mõte jääb arusaamatuks.

Mis Sind konkreetselt segab selle juures, et keegi oma raha kulutab nii, nagu ise tahab, olgu selleks siis iseendale millegi tõestamine või midagi muud?

Karakattide maastikusuutlikkuse üle ma muidugi muigaksin. Jah, liiva ja lume peal/sees küll, aga metsa vahele minekuks?


Tavaline asi ju PriitV puhul.

On tema arvamus ja vale arvamus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 15:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 23 Dets 2003 12:18
Postitusi: 857
Asukoht: Koluvere, Tallinn, Pärnu
Kui te väga soovite siis ma võin Priidu jutu natukene lühemaks teha või siis tõlgendada.
Nimelt on suhtkoht mõttetu ehitada tankist veesõidukit kui selleks sobiks ka tunduvalt kergema kerega või tõsiselt väiksemaks (kaalu poolest) lõigatud autod.
Milleks näha vaeva ja riskida oma eluga korralikult inseneride poolt läbimõtlemata ujuvsüsteemidega jne.
Kuna Priit tegeleb peale veetehnika ka muu tehnikaga siis tal loogilist nuppu rohkem kui tavainimesel.
Isegi mina julgen väita ,et kui ujukid oleksid pidust ja vahele oleks kütuse jaoks kasutatud lihtsalt 200l vaate siis aparaat veel sõidaks kuna puit on vibratsiooni suhtes üks ohutumaid materjale.Esimesed allvee laevad tehti puidust ja täiesti toimisid väga suurte survete puhul.Mingi alumiinium ei saa never vastu.

_________________
Tegelen veesõidukite remondi ja hooldusega ! 58581601


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 16:08 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 29 Mär 2012 20:19
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn-Saaremaa
Pm. olen üldiselt Priidu jutuga nõus, a siin on üks suur aga. Selle masina puhul vötad pärast ümber palli käimist lisavidinad küljest ära ja söidad edasi nagu vana mees ( vähemalt teoreetiliselt kui korrosioon pole oma tööd teinud :P ). See ongi nende "universaalsete" asjade mõte paljuski.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Jaan 2014 16:54 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 08 Juul 2013 10:32
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
tollboy kirjutas:
Nimelt on suhtkoht mõttetu ehitada tankist veesõidukit kui selleks sobiks ka tunduvalt kergema kerega või tõsiselt väiksemaks (kaalu poolest) lõigatud autod.

Siin võib olla argumendiks ka asjaolu, et enamus maad sellest tiirust tuleb teha maismaad mööda. RAV4, Corolla, kui sama tootja valikust alternatiive võtta?
Lihtsalt kommentaariks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 308 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group