Noh, siin mängis pisut rolli 'kingitud hobuse suhu' jne. Ehk et tuleb asjast ikka viimast võtta
Esialgu olen sellega Võhandut ja Ahjat võtnud, seal pidas vastu

Aga ega mul kummipõlle kogemust eriti ei ole, kui välja arvata paarikümne aasta tagused retked Aegnale ja Naissaarele soomlasest sõbra USA-st toodud 'military class' kuuekohalisega, mis oli küll omaette fun. Muidu ikka puust ja fiibfist asjadega veepeale saanud, omal pole küll ühtegi peale mingi vana fiibrist sõudepaadi olnud, millele mingi Johnson sappa käis vahel.
Praeguse isendi eesmärk ongi pigem niisama pisut matkata seni kui asi vastu peab, ja vahel sõber kalale viia. Mingid istmepadjad on asjal kaasas kah, ja jõe peal ajasid asja isegi ära. Tugevuse ja vastupidamise kohta ei mõista midagi arvata, materjal tundub päris hea olema, aga kurat seda teab. Ilmselt peab edaspidi ikka midagi kobedamat vaatama, aga lihtne transamine jääb ikka teemaks nii ehk naa; kuna treilat pole plaanis soetada, peab asi pakiruumi ära mahtuma.
Uurisin selle isendi kohta niisama ka natuke, ja paistab, et Kanada ja Austraalia kalamehed on kas lihtsalt ektreemsportlased-enesetapjad või siis on asi tõesti üsna kasutatav, sest vennad paistavad rahul olema. On muidugi ka vastupidiseid arvamis, aga no mis parata...
Elektrimootor oleks muidugi teema ja tegelikult esimene eelistus, aga siin tuleb teine häda mängu: paar viieliitrist kankut kaasa võtta on lihtsam ja kergem kui paar varuakut, kui tekib tahtmine telk und stuff ka peale visata ja näiteks paariks päevaks kuhugi ülesvoolu tiksuda. Sellest ka minu küsimine ja üleüldine dilemma. Vaatasin muidugi ka Torqueedo elektrivurre, aga no hinnad on ikka meeletud
