Erik, see norme ületavate kasutamine pole ka alati OK. Mehaanikas, sh merenduses on tihti juhuseid kus lihtsalt peab minema hoopis vana hea mineraalõli tooma. Ja kui selle asemel midagi palju paremat kasutada, siis järgnevad mõne aja pärast paratamatult remondiarved, hullemal juhul koos merelt ära pukseerimise garneeringuga

Muidugi kui ise õlimaalimas õigesti orienteerud ja teadmised on usaldusväärsetest allikatest, siis tõepoolest on võimalik pea alati ettenähtust paremat kraami ka kasutada sest ettekirjutustes ongi miinimumkvaliteet antud niikuinii.
Ja eks mõnikord on ka seda, et sama ainet pannakse erinevasse pakendisse ning pilt etiketil mõjutab hinda. Ka sel on põhjus - sertifitseerimine ja sertide up-to-date hoidmine maksab. Näiteks paadi hüdrorooli õli on sama mis lennukite hüdroõli. Aga lennukipildiga pudel maksab rohkem kui paadipildiga pudel. Autodes ja traktorites kasutatakse ka mõnikord sama õli, aga seal maksab ta palju vähem, on sertifitseerimata ja kõige suurem on erinevus on puhtusastmes - maismaatehnikas on nõutav puhtusaste palju madalam.