Long time no see, kaasfoorumlased.
Olen nüüd natuke mõlgutanud mõtteid, et mis kaatrist saab. Vaikselt mõtlesin, et võiks ehk isegi Maltale tuua, kuid täna oli korralik reality check ja kindel on see, et seda kaatrit ma Maltale ei too.
Keiss siis selline, et kaikohtadest on siin jõhker defitsiit ja järjekorrad 4-5 aastat. Mingites sadamates kuulsin,et järjekorrad üle 10 aasta

. Mida tehakse on see, et kui sadamakoht juba olemas on, siis selle niiöelda kasutusõigus müüakse maha, kui seda enam ei soovita ja hinnad 10 000 - 20 000€ vahel. Tehniliselt nii teha ei tohiks, aga see ei huvita kedagi ja vaadatakse läbi sõrmede. Lisaks sellele igakuiselt ~900€ kaikoha reaalne rent sadamas, mis suhteliselt lambine ja mille asukoht mulle ei meeldi. Kui selle "kasutusõiguse ostaks", siis jah, selle 10-20k saaks hiljem tagasi, kui oma koha edasi "pärandaks", kuid selline klots alla kinni panna - mõttetu.
Kaatri siia toomine maksaks ühesõnaga esimese hooga 4.5k € transport + ~15k € sadamakoha kasutusõigus + ~10k € aastane sadamakoha rent = ~30 000€

Kui mu kaater 30-50x rohkem maksaks siis võib-olla jah, kuid antud juhul on mul väga palju odavam kaatrit siin soovi korral rentida.

Oleks ka odavam variant, kuid ma ei ole mingil juhul nõus oma kaatrit niimoodi lambiselt ulpides hoidma.

Kuna ma ise Eesti lähiajal tagasi minna enam ei plaani, siis hakkan kaatrile varsti jälle uut kodu otsima. Suveks garaazi tolmu koguma ei tahaks jätta.
